Suntem agenția de publicitate care îți pune la dispoziție o gamă largă de servicii, însă mai presus de atât, te asigurăm că întreaga colaborare pe care o vom avea împreună va fi consolidată prin respect, prietenie și încredere. Împreună vom lucra la crearea și consolidarea identității tale vizuale, astfel încât activitățile tale să aibă impactul dorit.

25 august 2015

10 Beneficii ale E-mail Marketingului

Email Marketing
Dacă ar fi să ne adresăm o întrebare, aceasta ar fi următoarea: „De ce E-mail Marketingul pare să aibă atât de multe beneficii în comparație cu alte metode de marketing mult mai tradiționale?”
Ei bine, exact în clarificarea acestui aspect vom veni în cele ce urmează, prezentându-vă 10 beneficii extraordinare pe care E-mail Marketing vi le pune la dispoziție, beneficii de care compania dumneavoastră poate avea parte într-un timp destul de scurt.
Beneficiul 1#: Timp și efort reduse
Ia-ți puțin timp și gândește-te la următoarele modalități de marketing: scrisori sau campanii telesales. Este clar că acestea s-au învechit și că sunt de domeniul trecutului. De fapt, în zilele noastre, nu cred că mai este cineva care să dorească să transmită o informație la o masă mare de oameni și să o facă prin intermediul unor scrisori sau prin telefon.
În momentul de față totul se reduce la internet, iar comunicarea pe internet se realizează, la nivel masiv, prin intermediul e-mailurilor.
Beneficiul 2#: Mesaje trimise în timp real
Dacă continuăm cu exemplul anterior putem spune că atunci când dorești să transmiți o scrisoare, informația nu va ajunge imediat. Prin e-mail, informația ajunge instant, tot ce ai nevoie este acces la internet, acces pe care peste 96% din populația lumii îl are.
Beneficiul #3: Mesaje personalizate
Atunci când dorești să comunici cu clienții tăi, un mesaj personalizat face mult mai mult decât o reducere de câteva procente. Iar a trimite un e-mail la câteva sute de clienții, e-mail care să fie și personalizat, poate fi puțin mai dificil. Însă nu și cu e-mail marketing.
Tehnologia a evoluat îndeajuns de mult încât fiecărui mail îi pot fi adăugați parametrii precum Nume, Prenume, Vârstă, Preferințe și alte aspecte, pentru fiecare client acestea fiind extrase dintr-o bază de date.
Beneficiul #4: Segmentarea clienților
Din momentul în care alegeți E-mail Marketing ca serviciu de marketing înseamnă că alegeți să lucrați mult mai specific. De exemplu, dacă până acum ați vândut fructe angro, prin intermediul E-mail Marketingului aveți posibilitatea să creați categorii de clienți, în funcție de fructele pe care le-au cumpărat cel mai des, iar apoi, când aveți foarte multe fructe dintr-o anumită categorie, să contactați clienții care au consumat cele mai multe fructe din categoria respectivă.
Beneficiul #5: Comunicare mult mai frecventă
Deoarece crearea unui mail care să fie trimis la o bază de date de clienți nu durează mult, puteți comunica cu aceștia chiar și de câteva ori pe zi. Cu toate acestea, chiar dacă acest serviciu vă oferă posibilitatea, este recomandat să nu se trimită mai mult de două e-mail-uri săptămânale, altfel ar putea să fiți considerat ca agasant sau insistent.
Beneficiul #6: Testarea se face mult mai ușor
Dacă vreți să aflați ce culori se potrivesc mai bine și unde, ce mesaje se potrivesc mai bine produselor dumneavoastră și așa mai departe, tot ce trebuie să faceți este să trimiteți câteva e-mail-uri listei dumneavoastră de clienți și să observați cum reacționează în funcție de culorile, textul și formatarea aleasă de dumneavoastră.
Beneficiul #7: Capacitatea de răspândire a informației
Din momentul în care avem e-mailul scris, atunci a răspândi informația către clienții noștri stă doar la câteva secunde distanță. Se spune că e-mail-ul a luat o amploare atât de mare după anii 90 pentru că oamenilor le era mult mai ușor să scrie un mesaj decât să dea un telefon.
În zilele noastre, respectivul mesaj poate fi transmis la sute de mii de oameni cu un simplu click.
Beneficiul #8: Costuri extraordinar de reduse
Dacă ar fi să luăm iar în calcul primul exemplu, trimiterea unui mail nu costă nimic, în comparație cu trimiterea unei scrisori. Costurile încep să existe din momentul în care se alege folosirea specialiștilor pentru ca e-mailul trimis să creeze și interacțiuni (vânzări și reacții din partea clienților).
Iar aici intervenim noi, echipa din spatele Agenției de Publicitate GetBranded.ro, care vă pune la dispoziție servicii profesionale de E-mail Marketing.
Beneficiul #9: Vă îmbunătățiți aria de vânzări
Prin intermediul serviciului de E-mail Marketing puteți urmări vânzările pe care le faceți și, mai important de atât, puteți primi feedback instant de la clienții dumneavoastră, aflând astfel ce ar trebui îmbunătățiti la produsele dumneavoastră.
Beneficiul #10: Salvăm Planeta
Prin alegerea transmiterii informațiilor cu ajutorul e-mail-urilor, ci nu a scrisorilor sau a altor metode ce folosesc hârtia, ajungem să salvăm copacii și totodată întreaga Planetă.