Suntem agenția de publicitate care îți pune la dispoziție o gamă largă de servicii, însă mai presus de atât, te asigurăm că întreaga colaborare pe care o vom avea împreună va fi consolidată prin respect, prietenie și încredere. Împreună vom lucra la crearea și consolidarea identității tale vizuale, astfel încât activitățile tale să aibă impactul dorit.

29 august 2015

6 Principii pe care compania dumneavoastra trebuie sa le inteleaga înainte de a alege SMS Marketing

SMS Marketing
Dacă până acum nu ați integrat SMS-ul în strategia dumneavoastră de marketing, atunci momentul a venit. În întreaga lume, numărul persoanelor care au smartphone-uri a depășit procentul de 65%, însă numărul persoanelor care au un dispozitiv ce pot recepționa un SMS este aproape de 100%.
Și partea interesantă este că foarte multe brand-uri de top investesc în SMS marketing deoarece peste 90% din persoanele la care ajunge SMS-ul vor citi mesajul în cel mult 3 minute. Deci aproape imediat.
De fapt, s-a raportat faptul că Coca-Cola a investit peste 70% din bugetul lor de mobile marketing în SMS marketing. Totodată, SMS Marketing-ul se cunoaște ca fiind o modalitate foarte bună pentru ROI. Însă cam atât cu introducerea, să trecem la beneficiile acestui serviciu.
1. Înțelegerea obiectivelor companiei
De obicei, când se dorește abordarea acestui serviciu, se face din proprie inițiativă, lucru care este greșit. Atunci când ajungeți la concluzia că acest serviciu este necesar, trebuie să fie ca un rezultat al unor specialiști. În caz contrar, s-ar putea să ajungeți să nu aveți rezultatele dorite.
Totodată, a avea obiective S.M.A.R.T. în cadrul companiei, va ajuta specialiștii în campaniile de SMS Marketing să vă atingă obiectivele. O astfel de campanie poate afecta multe arii ale companiei dumneavoastră, așa că apelați la specialiști.
Iar aici putem interveni noi, echipa din spatele Agenției de Publicitate GetBranded, ajutându-vă să duceți la bun sfârșit campaniile de SMS Marketing și să vă atingeți obiectivele.
2. Construiți o arcă
Gândiți-vă la Arca lui Noe și toate speciile de animale care au fost puse acolo. O astfel de arcă trebuie să fie alocată campaniilor de SMS Marketing din compania dumneavoastră.
Este nevoie de o echipă alocată unui astfel de serviciu, care să ajute specialiștii, o echipă formată din 1-2 oameni din fiecare departament al companiei dumneavoastră, astfel încât specialiștii să poată avea o perspectivă complexă asupra a ceea ce urmează să realizeze.
3. Mesaje Call-To-Action clare
La un moment dat, acum câțiva ani, am văzut prima campanie Pepsi al cărei mesaj era foarte clar. Era atât de clar, încât îți dădea de înțeles ce ai de făcut pentru a participa la campanie, iar mesajul era următor: „Text “PEPSIMAX” to 710710 for your chance to live the game.” 
Era o campanie undeva în Statele Unite ale Americii pentru campionatul de hockey.
Mesajul a fost atât de clar încât știam că dacă trimit un sms voi avea posibilitatea să fiu prezent la meciul din data respectivă. De astfel de mesaje clare are nevoie orice campanie, în caz contrar s-ar putea ca foarte puțină lume să participe.
4. Oferirea de stimuli
Haideți să fim sinceri și să recunoaștem că telefonul este cel mai important device pe care îl avem. Iar acei clienți care îți dau voie să ajungi în telefonul lor, probabil că sunt cei mai loiali clienți pe care i-ai avut vreodată.
În cazul în care doriți să abordați o campanie de SMS Marketing, trebuie să țineți cont de următoarele:
  • Personalizare: „Vă vom notifica atunci când pantofii dumneavoastră preferați vor ajunge pe stoc”
  • Memento-uri: „Comanda dumneavoastră va fi livrată astăzi”
  • Interacționare: „Spune-ne cum te putem ajuta”
  • Acces: „Uite cum poți avea acces cu câteva zile mai devreme la următoarea reducere, doar pentru că ne ești un client loial”
  • Privilegii: „Îți oferim acces VIP la concertul Madonna pentru că te afli printre clienții SMS VIP”
5. Permisiunea este necesară
La fel ca și la e-mail, SMS-ul este un canal ce are nevoie de permisiune. Acest lucru înseamnă că pentru a putea trimite sms unei persoane, ai nevoie de permisiunea acesteia.
Și sunt două modalități prin care ceilalți îți vor permite să le trimiți SMS-uri:
  • Fie apelezi la o campanie precum cea mai sus, de la Pepsi;
  • Fie să-și introducă numărul pe un site web.
Astfel, în ambele cazuri, persoanele respective vor cădea de acord să le trimiți SMS-uri înapoi, prin acceptarea termenilor și condițiilor de participare.
6. Consecvență
Una din cele mai mari greșeli care se fac în campaniile de SMS Marketing este faptul că acele SMS-uri nu sunt îndeajuns de consecvente.
Ca orice alt aspect al marketing-ului, și în SMS Marketing trebuie să fii consecvent și perseverent. Dacă sunt momente în care nu ai ce să împărtășești cu clienții tăi prin intermediul sms-urilor, atunci creează-le. Totul va fi foarte ciudat în cazul în care vei reveni după câteva luni cu un mesaj promoțional, de nicăieri.
Imediat după ce cunoașteți toate acestea, vă puteți apuca să investiți într-o campanie de SMS Marketing, lucru ce poate fi realizat foarte profesionist de Agenția de Publicitate GetBranded.ro.