Suntem agenția de publicitate care îți pune la dispoziție o gamă largă de servicii, însă mai presus de atât, te asigurăm că întreaga colaborare pe care o vom avea împreună va fi consolidată prin respect, prietenie și încredere. Împreună vom lucra la crearea și consolidarea identității tale vizuale, astfel încât activitățile tale să aibă impactul dorit.

24 august 2015

Importanta Content Writing-ului în Vanzari si Branding

Content Writing
Înainte de a porni la drum, vreau să păstrăm în minte faptul că cele două servicii, Content Writing și Copywriting sunt strâns legate unul de celălalt, acestea putând avea efect doar în cazul în care amândouă sunt folosite pentru același material. Sunt foarte puține cazurile în care ne putem folosi doar de Content Writing sau doar de Copywriting, în marea majoritate a situațiilor mergând mână-n mână.
Content Writing-ul este făcut pentru afaceri, marketing sau comerț, iar câteva dintre lucrurile esențiale pe care ar trebui să le cunoaștem despre Content Writing sunt următoarele:
  • Textul generat de Content Writing are o anumită structură, formă și scop;
  • Esența conținutului ar trebui să fie bogată în experiențe;
  • Conținutul trebuie să fie unul clar și direct, cu argumente relevante pentru cititor.

În cazul în care compania dumneavoastră face afirmații despre propriul brand prin intermediul serviciului de Content Writing, acestea ar trebui să fie foarte clare. Transmiterea unui mesaj clar va influența audiența și o va face să se conecteze foarte bine cu brand-ul dumneavoastră.
Iar aici este momentul în care intervenim noi, Agenția de Publicitate GetBranded.ro, și vă ajutăm să livrați mesajul cât mai clar și cât mai direct, astfel încât audiența dumneavoastră să aibă și mai multă încredere în brand-ul ce îl reprezentați.
Și așa cum ziceam la început, Content Writing fără Copywriting nu se poate, exceptând situațiile infime în care acest lucru este posibil. Ar fi total greșit să încercăm să ne concentrăm doar asupra unuia din cele două servicii, pentru că pe termen lung, Content Writing-ul va avea nevoie, în mod sigur, de Copywriting.
Distincția dintre cele două este foarte clară după ce începi puțin să studiezi, putându-se observa cum Content Writing-ul este folosit pentru a pasa informația către audiența ta, iar Copywriting-ul fiind făcut pentru a pune în evidență măreția informației și pentru a ajuta audiența să-i observe importanța.
Desigur, Copywriting-ul este important, însă nu reprezintă totul. Și spunem asta deoarece orice business nu înseamnă doar branding sau publicitate. A ne focusa pe Copywriting și a ignora Content Writing-ul nu este o idee foarte bună. Și este posibil să nu funcționeze pentru că nu mereu vindem, sau cel puțin nu ar trebui.
Cum? Simplu!
Cu cât vindem mai mult cu ajutorul cuvintelor, cu atât audiența își va da seama acest lucru și se va retrage puțin câte puțin. Nimănui nu-i place să i se vândă ceva în mod constant. În zilele noastre, clienții vor să înțeleagă și să creadă cu adevărat în ceea ce le spui. Dacă nu te poți conecta la audiența ta, într-o manieră adecvată, atunci nu poți consolida încrederea ce va ajuta ca produsul tău să se vândă.
Nu ignorați Content Writing-ul
Cei care fac comerț, mai ales în mediul online, au realizat că clientul face parte din ceea ce înseamnă comerț, deoarece aceștia fac foarte multă cercetare în legătură cu produsul pe care și-l doresc.
Iar dacă rezultatul Copywriting-ului nu atrage foarte mulți clienți, atunci conținutul rezultat în urma Content Writing-ului va reprezenta fundația întregului concept. Din acest motiv ar trebui să ne concentrăm mai mult asupra lui.
Deci, ce ar trebui să facem?
  1. Serviciile de Content Writing trebuie să fie foarte puternice, astfel încât obiectivele tale de business să fie atinse cu succes;
  2. Indiferent că alegeți Content Writing sau Copywriting ca serviciu primar, obiectivul primar ar trebui să fie consolidarea branding-ului;
  3. Nu concurați cu cei de piață. Oferiți content non-competitiv audienței dumneavoastră.
  4. Concentrați-vă pe ajutarea audienței, decât pe o vânzare directă.
Toate aceste lucruri amintite mai sus se află printre specialitățile Agenției de Publicitate GetBranded.ro, echipa noastră de specialiști asigurându-se că fiecare obiectiv al dumneavoastră este atins atât prin intermediul serviciului de Content Writing, cât și prin acela de Copywriting.