Suntem agenția de publicitate care îți pune la dispoziție o gamă largă de servicii, însă mai presus de atât, te asigurăm că întreaga colaborare pe care o vom avea împreună va fi consolidată prin respect, prietenie și încredere. Împreună vom lucra la crearea și consolidarea identității tale vizuale, astfel încât activitățile tale să aibă impactul dorit.

29 octombrie 2015

Până unde visează Consumatorii Magazinelor Online

Clienti Magazine Online
Consumatorii au aşteptări. Aşteptări mari! Vor experienţe intuitive onsite, nu mai au răbdare să se chinuie în journey-ul lor, abandonează repede. Se aşteaptă să ştii ce îşi doresc, după ce ţi-au arătat de câteva ori, şi să le uşurezi calea spre cumpărături.

Să fii impecabil pe mobile features, care a ajuns un fel de extensie a mâinii. Să răspunzi în timp real la solicitări, nelămuriri, să le fii alături nonstop când intră la tine în „curte”, să treci prin conversaţie ca să faci conversia.

Fanii vor vrea tot mai mult să cunoască oamenii din spatele brandului, oamenii din spatele comunităţii. Vor vrea reţele sociale mai intime, nişate, vezi încercările Rooms, This.

Ei visează să aiba buton de BUY în social media direct şi o singură identitate financiară online, securizată prin amprentă, eventual.

Pentru că mobilul înseamnă retail anywhere, ideal ar fi ca produsele să poata fi uşor identificate cu telefonul prin image recognition şi indexate de aşa natură încât să poţi afla rapid online de unde le poţi cumpăra, cât costă. Atenţie, deci, la cât de important ajunge aspectul searchable în viitor.

Atenţie şi la hashtaguri care vor căpăta super amploare: ele unesc toate reţelele sociale şi construiesc comunităţi în jurul unor idei, evenimente, pasiuni + chiar pot genera revoluţii!

“The days of visitors playing by your rules are long gone.”

Pentru mine, cea mai puternică şi valoroasă formă de a folosi social media, de exemplu, în scop comercial e dezvoltarea unor produse prin co-creaţie cu comunitatea.

Poţi să ceri comunităţii idei de design de tricouri, de exemplu, comunitatea să voteze şi să produci serii limitate cu ideile câştigătoare pe care să le vinzi într-un tab chiar shopperilor sociali. 

Probabilitatea de a cumpără produsele în jurul cărora ai făcut buzz, care au ieşit chiar din mintea sau din alegerea lor, e mult mai mare!

Researchul şi explorarea sunt mult mai puţin costisitoare + e o formă de open innovation şi adaptare agilă la nivel de producţie + social media îşi redescoperă sensul interactiv + consumatorul se simte empowered.

Cred că sunteţi de acord cu mine: Google, Facebook şi Youtube au supravieţuit şi crescut lăsând comportamentul şi aşteptările userilor să le dicteze evoluţia.

S-ar putea sa te interese si: Crearea Magazinelor Online Motive si Avantaje

Recomandare

Pentru serviciile de creare site-uri va recomandam sa folositi serviciile de creare site de prezentare oferite de agentia de publicitate GetBranded.ro

Postari Populare