Suntem agenția de publicitate care îți pune la dispoziție o gamă largă de servicii, însă mai presus de atât, te asigurăm că întreaga colaborare pe care o vom avea împreună va fi consolidată prin respect, prietenie și încredere. Împreună vom lucra la crearea și consolidarea identității tale vizuale, astfel încât activitățile tale să aibă impactul dorit.

11 noiembrie 2015

6 Pași pentru a face Virală o Idee

6 Pași pentru a face Virală o Idee
Înainte de a aborda cei 6 pași, vreau să știi că aceștia sunt în mare parte generaliști și trebuie conectați la domeniul tău de activitate și la produsul tău. Totodată, de menționat faptul că, nici cel mai bun om de marketing de pe planeta asta, nu poate garanta 100% că o idee va ajunge să fie virală sau nu.
Ca mesajul să ajungă viral, acesta trebuie să se asemene cu un virus extraordinar de contagios, ce poate ajunge de la o persoană la alta foarte ușor, fără prea mult efort depus de una din cele două persoane. Acest virus ajunge să se replice în organismul oamenilor, încât devine parte din ei.
Această paralelă, într-un fel sau altul, ajunge să definească termenul de viral și cam cum ar trebui să arate, la nivel generalist, rezultatul final al unei idei virale.
Așadar, pentru a putea face o idee virală, vor fi nevoie de următoarele 6 lucruri:
  1. În primul rând, avem nevoie de pozitivitatea socială. Sau, altfel spus, avem nevoie să împărtășim cu toți ceilalți doar lucruri care ne pun într-o lumină bună, pozitivă;
  2. În al doilea rând, avem nevoie de un conținut ușor de promovat, ușor de reperat, în care să se regăsească foarte mulți oameni;
  3. În al treilea rând, avem nevoie de o comunitate în jurul nostru, deoarece întotdeauna ajungem să „dăm share” la acele informații în care ni sunt prezentate fie lucruri de care ne pasă, fie informațiile ni sunt prezentate de cineva de care ne pasă;
  4. În al patrulea rând, trebuie să știm care este publicul țintă. Un mesaj poate fi viral într-o comunitate sau mai multe, atât timp cât acel mesaj este destinat comunităților respective.
  5. În al cincilea rând, avem nevoie să investim valoare și astfel, prin intermediul mesajului, să oferim valoare;
  6. În al șaselea rând, avem nevoie de povești. Toți iubim poveștile, așa că gândește-te la ideea ta și prezint-o precum o poveste.
6 pași de care să ții cont. 6 indicii care ar trebui să te ajute cu viralizarea mesajului tău.
Spor la treabă!

Recomandare

Pentru serviciile de creare site-uri va recomandam sa folositi serviciile de creare site de prezentare oferite de agentia de publicitate GetBranded.ro

Postari Populare