Suntem agenția de publicitate care îți pune la dispoziție o gamă largă de servicii, însă mai presus de atât, te asigurăm că întreaga colaborare pe care o vom avea împreună va fi consolidată prin respect, prietenie și încredere. Împreună vom lucra la crearea și consolidarea identității tale vizuale, astfel încât activitățile tale să aibă impactul dorit.

26 noiembrie 2015

Ce este Marketingul și care sunt Limitările acestuia?

Ce este Marketingul și care sunt Limitările acestuia?
Marketingul este un proces social, strâns legat de nevoile consumatorului, concentrat pe un produs sau un serviciu ce ajunge să satisfacă nevoile respective, încercând să atragă consumatorii către serviciul sau produsul oferit.

Într-adevăr, marketingul este fundamental pentru orice dezvoltare a unei afaceri. Echipele de marketing au task-ul de a conștientiza consumatorul în legătură cu serviciile și produsele respective, prin intermediul unor tehnici de marketing.

Până când afacerea nu se va concentra asupra produselor și serviciilor sale și asupra nevoilor consumatorilor săi, afacerea nu va prospera odată cu trecerea timpului. În mod esențial, marketingul este procesul „creării de succes” pentru o afacere în cazul vânzării unui produs sau serviciu, către oamenii care nu-și doresc neapărat respectivul produs sau serviciu.

Așadar, marketingul trebuie să aibă capacitatea de a crea propuneri și de a livra beneficii către consumatorul final, oferindu-i valoare acestuia, prin prisma serviciilor și produselor pe care compania le oferă.

Viral marketing – termen special

Viral marketing este conceptul răspândit în cadrul relațiilor sociale și este considerat o versiune modernă a marketingului realizat pe care orală. Fie că este amuzant, surprinzător sau cu un impact foarte mare, extraordinar de multe texte mici, imagini sau chiar și materiale video sunt trimise de la un utilizator către altul, din motive obiective. Însă, despre viral marketing puțin mai târziu.

Limitările marketingului

Trebuie să avem în vedere faptul că, în ultimul timp, internetul a început să fie accesibil nu doar pentru calculatoare, ci și pentru telefoane mobile, device-uri de redat muzică și multe altele. Și în fiecare zi ajunge să poată fi accesat de pe tot mai multe modele.

Acum mai bine de 13 ani, undeva în anul 2002, perspectiva era una ce a ajuns să fie confirmată: „In the near future, networked computers will be everywhere. Low-cost microprocessors and network connections will be embedded in all consumer durable devices, such as washing machine, the refrigerator, the hot water tank, the oven, and may others. Every one of these devices will be connected to the Internet, through either the electrical wiring ori through a community wireless network”, spunea George Zinkhan.

Pe scurt, acest neurolog a reușit să citească viitorul și să vadă o conexiune globală, între toate aceste device-uri unitare, realizate prin simpla magie a internetului.

Procesul de comunicare din ziua de astăzi, din online, nu se limitează doar la calculator, ceea ce înseamnă că marketingul poate fi oferit utilizatorului în foarte multe alte moduri.