Suntem agenția de publicitate care îți pune la dispoziție o gamă largă de servicii, însă mai presus de atât, te asigurăm că întreaga colaborare pe care o vom avea împreună va fi consolidată prin respect, prietenie și încredere. Împreună vom lucra la crearea și consolidarea identității tale vizuale, astfel încât activitățile tale să aibă impactul dorit.

01 decembrie 2015

Cum au schimbat canalele de socializare industria de PR din România?

Cum au schimbat canalele de socializare industria de PR din România?
Odată cu invazia canalelor de socializare accentul s-a mutat de pe comunicarea unidirecțională, pe o comunicare multidimensională, axată pe conținut de calitate, centrată pe educare, pe interesele utilizatorului, pe divertisment.
Contactul este direct și asta presupune să cunoști mult mai bine acei oameni cărora te adresezi. În acest sens, Social Media este și o unealtă de cercetare, o sursă valoroasă de informații. Plecând de la nevoia a avea rezultate cuantificabile, au apărut anumite bariere între marketing și PR, producându-se o integrare naturală, cu scopul comun de a dezvolta consistență și relevanță.
Intr-un studiu recent, GetBranded.ro vorbeste despre cum importanța PR-ului, ca și creator de content, s-a dezvoltat în acest ecosistem. În plus, un consultant PR trebuie să-și îmbunătățească aptitudinile strategice, de scriere texte, foto/video, să poată opera cu concepte precum web marketing, viral marketing etc. Trebuie să fie mai creativ ca niciodată, deoarece Social Media este și o invitație la nou, la empiric.
Totuși, rămâne un canal care deservește obiectivele de comunicare și nu invers. Din acest motiv, un bun emițător trebuie să înțeleagă mediul de afaceri pentru a fi capabil să treacă peste contorizarea like-urilor, pentru a putea să ajute la succesul în afaceri al clienților săi.
Câteva campanii de succes în Social Media: ROM – Bucharest not Budapest, WestJet Airlines Christmas Miracle, Real Beauty Sketches by Dove.
Cum s-a schimbat relația cu media în ultimii ani?
Relația omului de PR cu media a rămas la fel. Media s-a reorganizat și s-a mutat din print în online. Această relație este prezentă pe rețelele de socializare unde își prezintă propriile informații. Schimbarea constă în faptul că acestui canal, media, i s-au alăturat și altele, companiile și mărcile având acum acces liber și total.
Media va fi o resursă vitală de informare și va trebui să se alinieze în rând cu restul lumii oferind conținut de calitate, fie că o face în print (atât cât a mai rămas) sau în online.