Suntem agenția de publicitate care îți pune la dispoziție o gamă largă de servicii, însă mai presus de atât, te asigurăm că întreaga colaborare pe care o vom avea împreună va fi consolidată prin respect, prietenie și încredere. Împreună vom lucra la crearea și consolidarea identității tale vizuale, astfel încât activitățile tale să aibă impactul dorit.

13 decembrie 2015

În ce constă Oportunitatea de a Comunica în Online

Cum faci să-ți educi atât prospecții, cât și să-i introduci într-un cadru de lucru care îți plasează afacerea într-o lumină bună?

Răspunsul stă în crearea unui echilibru împotriva supraîncărcării procesului de comunicare. Când ai parte de un potențial consumator pentru prima dată, de obicei ceri o carte de vizită și îți dorești să afli mai multe despre afacerea respectivului consumator. În acel schimb de cărți de vizită există o oportunitate ascunsă ce trebuie urmată de oferirea informațiilor pe care tu le deții, despre propria companie.

Însă din momentul în care ai început să oferi mai multe informați, acest lucru ar putea fi făcut într-un mod politicos, întrebându-i dacă mai au alte întrebări. Însă cum faci să nu pari agasant?

Simplu! Creează unul sau mai multe motive pentru a comunica idei de valoare și informație de calitate din domenii business prospecţiilor tăi și încearcă să balansezi acea persistență ce s-ar putea transforma în ceva agasant. 

Sau creează o listă de mailuri, distribuită specific industriei, și asigură-te că acea listă de mailuri primește informații de calitate despre următoarele evenimente la care atât tu, cât și clienții tăi, veți fi prezenți.

De asemenea, mai important decât orice altceva este să vorbești pe limba lor. Nu aborda un ton tehnic sau geeky, pentru că nu toată lumea le înțelege și în mod sigur mesajul tău va ajunge la receptor într-un mod deteriorat, deloc eficient.

Fiecare metodă de comunicare ar trebui să fie personalizată în funcție de omul la care ajunge mesajul, iar pentru a putea face asta trebuie să îți cunoști clientela.

Din momentul în care știi cine este persoana la care mesajul tău va ajunge, atunci este momentul în care nu doar că cifrele reprezentative companiei tale vor începe să crească, însă relația cu consumatorii tăi va fi îmbunătățită și se va consolida pe un element extraordinar de important, numit respect.