Suntem agenția de publicitate care îți pune la dispoziție o gamă largă de servicii, însă mai presus de atât, te asigurăm că întreaga colaborare pe care o vom avea împreună va fi consolidată prin respect, prietenie și încredere. Împreună vom lucra la crearea și consolidarea identității tale vizuale, astfel încât activitățile tale să aibă impactul dorit.

14 ianuarie 2016

Se merită ca lumea să-ți acceseze conținutul?

Se merită ca lumea să-ți acceseze conținutul
O strategie de marketing pentru conținutul website-ului tău este format din foarte multe etape, iar fiecare este esențială pentru succesul final.

1. Informație exclusivă

Cheia aici este să oferi informație sau resurse pe care doar compania ta le are. Informația nu merită să fie accesată dacă cititorii tăi o pot găsi în altă parte. De exemplu, dacă faci un sondaj și strângi informații despre cititorii tăi, vei ajunge la un algoritm care îți va spune care este conținutul pe care aceștia doresc să-l citească.

Astfel, nu ai cum să mai greșești. Știi bine care este informația dorită de cititor și îi poți oferi exclusivitatea pe care și-o dorește într-un mod exclusiv.

2. Pătrunde adânc în subiect

Articolele standard au undeva între 600 și 1000 de cuvinte, iar un astfel de volum de cuvinte nu îți oferă posibilitatea să intri prea mult în subiect. Astfel că, păstrarea unui număr cât mai mic de cuvinte nu este recomandat.

În schimb, folosește-te de abilitățile de a face cercetare și împinge articolul către o nouă zonă, despre care puțini vorbesc. Iar când ai ajuns acolo, asigură-te că îți exprimi opinia într-un mod personal și că ceea ce spui are la bază o poveste personală, ce te-a influențat într-un fel sau altul.

3. Ușor de folosit

Indiferent care ar fi domeniul pe care îl abordezi, asigură-te că tot conținutul este scris pe înțelesul celor îl citesc. Fiecare propoziție citită trebuie să fie scrisă atât de simplu încât trebuie înțeleasă pe loc.

Conținutul pe care îl pui la dispoziție cititorilor tăi nu este doar pentru delectare și relaxare proprie. În schimb, acel conținut ar trebui să-i ajute și să-i facă să se dezvolte.

Oferă cititorilor tăi uneltele de care au nevoie pentru a accesa cu ușurință noi metode de dezvoltare personală și profesională. Astfel vei ajunge să ai parte de cititori loiali, care să aibă încredere în tine.